Saturday 26 August 2017

Bt Handelssystem Sunbury


BT-chef reducerade till mentala vrak efter att ha vunnit 35m deal. Rachel Lowe, 40, förhandlade fram en lukrativ affär med banken Morgan Stanley värt upp till 35 miljoner samtidigt som han arbetade med försäljning med Lehman Brothers, Bear Stearns och Maquarie Bank. När hon frågade BT-chefer för att minska hennes ansträngande arbetsbelastning, mobbade de henne, misslyckades med att betala henne och till och med misslyckades med att ge henne ett skrivbord, hörde tribunalen. Nu var Miss Lowe, som utnämndes till en av BTs topp 100 vinnare 2006 Might Lowe var ursprungligen en del av ett sexmanslag som arbetade på Morgan Stanley-kontot, men när hälften av det laget lämnade företaget var hon den enda personen kvar med full kännedom om Lukrativt kontrakt. Trots att Miss Lowe, som arbetade på BTs Sunbury-on-Thames-bas i Middlesex, hävdade att hon ignorerades av hennes seniorer, tvingades arbeta en 60-timmarsvecka och reducerades till tårar och panikattacker. Phil Mottram, VD Av handelssystem vid BT, vägrade att erkänna den extrema stressen Miss Lowe var under och blundade för bekymmer om en försämring av hennes hälsa, hävdades det. Det var den största affären vi någonsin hade undertecknat. Det skulle bli roll-outs på minst 22 platser, sa Miss Lowe. Jag sa till honom herr Mottram att jag var extremt trött och att jag var tvungen att jobba väldigt sent på grund av de två kontona som grundades i New York. Jag var väldigt orolig att om detta tryck ökade skulle min hälsa vara i fara. Jag visste att detta skulle bli värre och ville överlämna räkenskaperna. Tribunalen, som tittade över ett offentligt galleri fyllt med BT-tjänstemän, hörde att När Miss Lowe s sysselsättning slutade i november 2008 var hennes grundlön 59 400 pund och hon skulle betala ytterligare 50 000 pund som en bonus på plan. Miss Lowe, från Twickenham, Middlesex, hävdade att det var när BT kom överens om att överlämna Lehman Brothers, Bear Stearns och Maquarie Bank konton och låt henne fokusera på Morgan Stanley att hennes problem började. Under mitt möte med Phil Mottram hade han begärt att jag skulle tänka på hur min lön skulle omstruktureras så att den inte minskade med 50 000 pund, sade hon. Sökanden föreslog att hennes grundlön skulle kunna höjas till 80 000 pund och hon prestationsrelaterat mål minskade från 50 000 till 30 000 pund. Enligt sökanden innebar förslaget att hon inte skulle kunna överträffa sitt mål som hon hade under tidigare år och det innebar att hon inte skulle erkännas för sitt arbete på de tre multinationella Företag som hon hade överlämnat. Men Mottram påstod förkastat förslaget i ett kort e-postmeddelande och jag var inte säker på varför jag skulle komma överens om att ändra din grundlön. Efter att ha hävdat att hon inte hade hjälpt från hennes md, gick Miss Lowe till henne Ny linjechef, Richard Seekins, för hjälp med hennes ekonomiska och fysiska problem. Jag bad Richard att hjälpa till att se till att min bonus omstrukturerades så att jag kunde arbeta heltid på Morgan Stanley utan att förlora ekonomiskt, sa hon. Jag pratade också med honom om enormt min arbetsbelastning och i synnerhet om att det inte fanns någon rättslig resurs för att hjälpa mig. En annan fråga som jag tog upp med Richard var min oro över den ökande smärtan i min rygg. Jag hade tidigare bett honom att ge mig ett tilldelat skrivbord så att jag inte ständigt böjde över en bärbar dator. Richard sa att tilldelade skrivbord inte var BT-policy och att han inte visste hur man allokerar ett skrivbord ändå. Miss Lowe hävdar att BT har åsidosatt sin lagstadgade skyldighet att tillhandahålla ett säkert arbetssystem och riskera hennes hälsa och säkerhet genom att placera henne under onödigt tryck och arbetsbelastning. Det måste ha varit uppenbart att jag var på ett riktigt dåligt sätt, stressat ut och mentalt och fysiskt utmattat, berättade hon för arbetsdomstolen i Reading, Berks. Jag kunde inte tänka rakt, kunde inte sova och varje aspekt av min hälsa blev påverkad. Det faktum att dessa bonusbetalningar inte gjordes orsakade mig stressen. Denna ekonomiska stress var förutom den stress jag redan orsakades av min ofattbara arbetsbelastning och förvärrade ryggsmärtor. Miss Lowe förklarade för domstolen att som ett resultat av att inte vara Gett ett skrivbord, trots hennes höguppträdande roll, led hon obehaglig smärta i hennes ryggrad. Kiropraktorn röntgade mig och rådde mig om att min nacke hade blivit böjd, förmodligen på grund av långa timmar som böjde sig över en bärbar dator, sa hon. Miss Lowe avgick från sitt kraftiga jobb i november 2008 Hon hävdar att hon var offer för whistleblowing och blev mobbad för att hon väckte oro över hennes hälsa. När Richard Seekins ringde mig för att föreslå att det inte fanns något tillstånd för min bonus var jag helt avskynad och kunde inte tro att BT-hanteringen skulle uppträda på ett sådant sätt, sa hon. Miss Lowe stämmer på British Telecommunications Plc, baserat i Hayes, Middx för Offentligt intresse avslöjande. Hörningen fortsätter. Cookie Notification. We har lagt cookies på din dator för att förbättra prestanda på denna webbplats och för att ge dig anpassade och relevanta annonser. Genom att besöka denna webbplats godkänner du vår användning av cookies för dessa ändamål Du kan hantera dina cookieinställningar genom att hänvisa till hjälpmenyn på din webbläsare. Ytterligare information finns i vår integritetspolicy. United Kingdom. Share price not available. Använd javascript för shareprice. Please använd kontaktuppgifterna nedan för att maila, ringa eller skriva till oss i Förenade kungariket Vi strävar efter att hantera dina förfrågningar så snabbt som möjligt. Förhandskalendern för valutahandlingar. fnb valutakurser och pricing. estrategia acci På del precio och forex. etrade forex spreads. what är alternativ handel i hindi. cra beskattning av personaloptioner. Valuta handel i forex och futures marknader pdf. graded intjänande aktieoptioner. Real life options huvudkontor stockton. backtesting en handel System. forex australian dollar till peso. one timme trading strategy. forex apakah penipuan. forex leverans illinois. webinaire forex. trading system stocastico. professional forex trader indicators. top alternativ trading hours. binary alternativ handel germany. banks brace för backlash som Forex trading skandal unfolds. forex marknaden sessioner time. bid fråga köpa sälja forex. bollinger band formel example. forex expert rådgivare ladda ner free. terrasse komposit forexia.

No comments:

Post a Comment