Saturday 23 September 2017

Forex 2014


Ansvarsfriskrivning och riskvarning Vänligen läs. Risk varning Handel med utländsk valuta på margin ger hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare Den höga hävstången kan fungera mot dig och för dig Innan du bestämmer dig för att investera i utländsk valuta Du bör noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och risk aptit. Det finns möjlighet att du kan uppnå förlust av vissa eller alla dina initiala investeringar och därför borde du inte investera pengar som du inte har råd att förlora. Du borde vara medveten om Alla risker som är förknippade med handel med utländsk valuta och söka råd från en oberoende finansiell rådgivare om du är osäker. Friskrivning All information som publiceras på denna webbplats är av vår åsikt och våra besökares uppfattning och kan inte återspegla sanningen. Använd din Ha en god bedömning och söka råd från en kvalificerad konsult innan du tror och accepterar information som publiceras på denna webbplats. Vi reserverar oss också rätten Att ta bort, redigera, flytta eller stänga något inlägg av någon anledning. Annonser Varning Annonsförbindelser visas på hela webbplatsen Vissa sidor på webbplatsen kan innehålla affiliate länkar för produkter Dessa annonser och eller länkar återspeglar inte yttrandet, godkännandet eller samverkan av Den här webbplatsen eller tillhörande parter FPA-recensionerna påverkas aldrig av reklam. Vissa annonser kan innehålla potentiellt vilseledande och eller obalanserade påståenden och information som kan misslyckas med att avslöja risker och andra viktiga överväganden som är inblandade i spekulativ handel. Spammare varnas Om du spamar FPA s Forum eller recensioner, förbehåller vi oss rätten att redigera ditt inlägg på något sätt vi gärna göra dig roliga. Genom att spammar oss godkänner du eventuella ändringar vi gör och tar inga rättsliga eller andra åtgärder mot FPA eller dess medarbetare för allt vi Göra med eller med din spam. Har reklam och affilierade relationer med några av de företag som nämns på denna sida och kan kompenseras om läsare följer länkar och registrerar sig. Vi är engagerade i rättvis hantering av recensioner och inlägg oavsett sådana relationer. Copyright All Rights Reserved. Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA och FPA Shield-logotypen är alla varumärken som tillhör Forex Peace Army. Alla rättigheter är reserverade enligt amerikansk och internationell lag. Forex Peace Army är beroende av bannerannonsering för att hålla det GRATIS för alla. Du kan också hjälpa till - var snäll och överväga att inaktivera AdBlocker medan du surfar Vår hemsida Tack från våra handelsmän. Upptäck 3 utvalda Forex-expertrådgivare för januari 2014.Postad 3 år sedan 1 00 AM 24 Januari 2014 14 Kommentarer. Happy 2014, earthlings. I know, jag är lite sen för New Year festligheterna, men jag Jag är tillbaka med en annan uppsättning av utländska expertrådgivare. Dessa har tagit upp min uppmärksamhet, eftersom de publicerade lovande resultat för den backtestingperiod jag använde, som är från januari 2013 till januari Ary 2014.Here är de tre bästa systemen som har fångat mitt intresse den här månaden. Tänk inte att jag sa till dig, men Big Pippin bad mig nästan om att testa detta valutasystem eftersom namnet fick sin uppmärksamhet. Denna expertrådgivare utvecklades av författaren David Alfonsi och ingår i MLQ4-kodbasen. Enligt beskrivningen väntar detta system på att priset ska göra en stark fluktuation under en viss tid och öppnar en omvänd position med ett gränssnittsgräns. Ljud intressant nog. Här är resultaten från backtest Med hjälp av den rekommenderade tidsramen för 1 USD i USD. Antal branscher. Så, vad tycker du? En snabb ansvarsfriskrivning innan du börjar köra dessa EA på dina plattformar, trots att du inte litar på robotar direkt. Tittade du inte på Transformers. Innan du litar på en Robot med ditt liv eller i det här fallet din hårda intjänade pengar, se till att det är en bra autobot och inte en dålig deceptikon Med andra ord måste du göra dina läxor och ytterligare forskning för att ta reda på om EA är med Nsistently lönsam eller inte. Förutom att du inte kasserar ett system omedelbart om dess PL inte är väldigt högt. Ta en titt på resten av statistiken, till exempel vinstförhållandet eller genomsnittlig vinst, och ta reda på om du helt enkelt behöver justera Risken per handel eller slutförlust storlek kanske det bara behöver några tweaks här och där, så ge det en chans genom att använda optimeringsverktygen på MT4 Det är vad jag tänker göra. Senast, kom alltid ihåg att tidigare resultat inte är en indikation på Framtida resultat Forexmarknaden är dynamisk i naturen vilket innebär att ett system som har gått bra i en viss typ av miljö kanske inte kan churn ut samma typ av resultat i en annan. Det är allt jag fick för nu Om Du tror att du har en forexrobot som kan göra bättre än de jag har med, tveka inte att holler på mig i EA-sektionen i forumet. Jag har skrivit de tre funktionerna där uppe för diskussion, vilket betyder att jag kommer att vara Hänger ihop i det gemensamma oftare så att jag inte går Ck till yttre rymden igen. Beep beep boop beep. Thanks för det trevliga inlägget har jag ett par frågor.1 Don t du tror att din urvalstorlek är för liten för att bestämma om det är en bra robot Jag menar att en provstorlek på 3 eller 5 är inte riktigt för Mycket Vem som helst kan göra 3 eller 5 bra affärer i rad eller dåliga affärer i rad och det betyder inte nödvändigtvis att personen är bra eller dålig näringsidkare.2 Följande frågor är att jag ska bestämma om jag ska använda robotar eller inte Du litar på robotar mer än dina färdigheter vinner de dig en stor summa pengar, använder du fler robotar på samma plattform eller bara en ändrar du dem ibland.3 Det sista ämnet Det är en grundläggande kunskap om hur robotar fungerar Faktum är Jag jobbar på ett system som fungerar väldigt bra i forex Jag trodde jag låter någon skriva en programvara på den Om jag gör det på sidor som Zulutrade eller andra företag så kan människor investera sina pengar och följa mina affärer ser de i vilka branscher De i eller inte Denna fråga är viktig för att om de skulle se hur min robot Fungerar de lätt skulle förstå min idé och skulle inte betala för robotarna längre Om de inte ser mina affärer skulle de bara se att pengarna kommer till deras konto. Jag väntar på dina svar och önskar dig lycka till. De skulle se Affärer kommer in Således fungerar signaltjänster Om de inte har ett system som dataminerar dina affärer kommer det vara svårt att berätta vilken indikatorkombination du använder för att göra dessa affärer. Tack för den informativa inlägget. Efter att jag läste din 3 EA S, jag valde nr 3 dubbel upp med en twist och hämtade den från. Men inget hände verkligen på min MT4 när jag flyttade Double Up2-indikatorn från anpassade indikatorer till 1 Min-diagrammet. Vad jag gjorde var att jag klistrade in dubbel i Experter mappindikatorer lämnar som jag brukar göra när jag lägger till indikatorer i MT4. Det här är min allra första gången att installera EA på min MT4, undra varför det inte fungerar, och vad gjorde jag fel men ingen aning. Det är en annan mapp än indikatorer Folder. Thank you for your in advance. Albert, EA s är INTE indikatorer Deras filer placeras i roten av expertmappen, inte indikatorens undermapp. När du öppnar MT4 kommer den att kompilera dem och de kommer att visas i Expert Advisors section av Navigator. Om du drar dem till ett diagram måste du verifiera att Expert Advisors-knappen längst upp är Grön och inte Röd, annars kör den inte. Men innan du kör en EA mot ett diagram, Du bör först försöka testa det i Strategitestaren för att se hur det fungerar och hur man ställer in parametrarna. Don t bara köra det blint på ett livekontoschema utan att vara medveten om riskerna. Pga det handlar så sällan Bara 3 branscher Mellan januari 2013 och januari 2014.Premier forex trading news site. Founded 2008, är den främsta Forex trading nyhetssajt erbjuder intressant kommentar, åsikt och analys för sanna valutahandelspersonal Få den senaste bryta valutahandelsnyheter och aktuella uppdateringar Från aktiva aktörer dagliga blogginlägg presenterar avancerade tekniska analys kartläggningstips, Forexanalys och valutaparhandelstutorials Ta reda på hur du kan dra nytta av swings på globala valutamarknader och se vår realtid förex nyhetsanalys och reaktioner på centralbank nyheter , Ekonomiska indikatorer och världshändelser.2017 - Live Analytics Inc v 0 8 2659. HÄG RISK VARNING Valutahandling har en hög risknivå som kanske inte är lämplig för alla investerare. Hävstångseffekt skapar ytterligare risk och förlustsexponering Innan du bestämmer dig för att handla utländskt Utbyta, noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och risk tolerans Du kan förlora några eller all din initial investering investerar inte pengar som du inte har råd att förlora. Utbilda dig själv om riskerna i samband med valutahandel och sök råd från en Oberoende finans - eller skatterådgivare om du har några frågor. ADVISORISK VARNING FOREXLIVE ger referenser och länkar till utvalda Bloggar och andra källor till ekonomisk och marknadsinformation som en pedagogisk tjänst till sina kunder och framtidsutsikter och stöder inte åsikter eller rekommendationer från bloggarna eller andra informationskällor. Kunder och utsikter rekommenderas att noga överväga de åsikter och analyser som erbjuds i bloggarna Eller andra informationskällor i samband med kundens eller prospektens individuella analys och beslutsfattande Ingen av bloggarna eller andra informationskällor ska betraktas som ett resultat. Tidigare resultat är ingen garanti för framtida resultat och FOREXLIVE rekommenderar specifikt kunder och Möjligheter att noggrant granska alla fordringar och representationer som gjorts av rådgivare, bloggare, pengarchefer och systemleverantörer innan du investerar några pengar eller öppnar ett konto hos någon Forex-återförsäljare. Alla nyheter, åsikter, forskning, data eller annan information som finns på denna webbplats tillhandahålls som Generell marknadskommentar och utgör inte investerings - eller handelsrådgivning FOREXLIVE frånskriver sig uttryckligen ansvar för eventuell förlorad huvudstol eller vinst utan begränsning som kan uppkomma direkt eller indirekt från användningen av eller förlita sig på sådan information. Liksom vid alla sådana rådgivningstjänster är tidigare resultat aldrig en garanti för framtida resultat. stänga.

No comments:

Post a Comment